Responsabilitatea sociala nu este un proiect, este o atitudine.

Saptamana trecuta am sustinut impreuna cu Mario Demezzo campania Batranete Frumoasa la Money Channel. Binenteles ca discutia a degenerat pana la bani sau la lipsa lor in aceasta perioada pentru proiectele sociale. Inteleg ca nu mai sunt aceleasi bugete de CSR ca in ani trecuti, dar acum se disting cei corecti de cei oportunisti.
Responsabilitatea sociala nu este un proiect, esto o atitudine.

Nu poti fi responsabil in 2008 iar anul asta pentru ca faci reducere de cheltuieli nu mai esti responsabil social. Responsabilitatea sociala nu se negociaza, voluntariatul nu se negociaza.

Nu se negociaza dar se comunica, iar comunicarea intre cei care se implica este vitala. Stiu o gramada de proiecte care s-au intamplat doar pentru ca a existat comunicare intre  generatorii si sustinatori unei idei.

Social media reprezinta un mediu bun pentru a comunica, pentru a sustine sau a promova un proiect, dar intalnirile fata in fata raman cele mai bune, cele mai puternice si pline de energie. Mi-ar placea sa existe un loc unde sa pot merge si sa stiu ca acolo se discuta despre proiecte sociale,mi-ar placea sa existe mai multe conferinte verzi si mai multe jocuri etice. Si asta pentru ca pe langa socializare sunt sigur ca de acolo ar putea iesi si cateva proiecte sociale, chiar daca suntem intr-un an de criza, asta nu ne absolva de implicare.

Asa ca sper sa ne vedem mai des!


FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

3 thoughts on “Responsabilitatea sociala nu este un proiect, este o atitudine.

  1. Ar trebui o lista mai lunga cu ce nu se poate negocia; din pacate avem impresia ca orice e negociabil si in ultima instanta vandabil.

  2. Sunt de acord: Responsabilitatea sociala nu este un proiect, esto o atitudine!
    Tocmai citeam in presa despre actiunea comuna a 3 companii care si-au unit fortele pentru a le oferi un cadou calduros copiilor din Centrul de Recuperare si Reabilitare pentru persoanele cu dizabilitati multiple, Bucuresti.
    Este binecunoscut faptul ca centrele de copii intampina o multime de dificultati din cauza fondurilor insuficiente, ceea ce face ca cei mici sa nu se bucure asa cum ar trebui de copilarie. Pentru Centrul de Recuperare si Reabilitare din Bucuresti, insa, acest inceput de an va fi unul mai vesel si, cu siguranta, mai calduros! Pentru ca vor primi din partea celor trei companii (BAXI Romania, OBI si Termo Service 2000) un sistem termic complet de ultima generatie, cu o eficienta crescuta si consum de energie scazut.
    Mi-a placut in acest gest tocmai atitudinea companiilor implicate: au stiut sa comunice!
    Intr-adevar un proiect intamplat doar pentru ca a existat comunicare intre generatorii si sustinatori unei idei.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*