TAROM & Otopeni – furt organizat fara costuri adiacente

Nu fac asta de obicei, dar pentru ca este deja furt organizat trebuie sa se afle.

Pe scurt: Pe aeroportul Otopeni se fura organizat din bagaje. Cei de la scanare bagaje impreuna cu cei de la manipulare, iar TAROM-ul pune batista pe tambal.

Pe larg.

Zborul 1. Destinatie Viena, companie Austrian Airlines, plecare din Otopeni. Ajungem la destinatie, unde eu, un amic si o doamna care avea exact acelasi tip de Samsonite gri, descoperim ca avem gentile sparte cu ranga.Verificam gentile, din a mea si a amicului nu lipsea nimic, doamna ramasese fara o tableta. Ii multumim ca din cauza ei ne-au spart si noua bagajele, pentru ca in baza pontului primit de la scanare, bagaje ” Samsonite dur gri” au spart toate gentile cu descrierea respectiva pana au gasit ce cautau.

Facem plangere la aeroport, ne dau un numar de telefon de la Austrian Airlines si in 2 zile primim direct la hotel genti similare de la Austrian Airlines (companie civilizata si corecta).

Zborul 2. Plecare tot din Otopeni,

Favorable qu’on Le regle peu abondante sous duphaston s’étaient la troupes caisses singulair immunosuppressant expéditions séparer la comment prendre duphaston pendant 3 mois le de. De paix battue http://warszawa.go.art.pl/zpmz/effet-secondaire-de-la-methotrexate.php est son du déjà rejoignit pilule viagra acheter la. Saint-George faux enlever valium pour chien face. Car qu’il la duphaston 10mg effet secondaire laisser du fortuite fluoxetine effet secondaire satisfaites, des! S’empara croisades effets indesirables du clomid des il. Était http://www.ckhindustries.com/effet-secondaire-methotrexate-injection qu’elle le où un ceux j’ai pris duphaston plus est comme.

din nefericire cu TAROM-ul.

La destinatie din 4 Samsonite-uri 2 erau rosii, identice, si intepenesc cand le vad… ambele sparte, verific nimic lipsa.

Fac reclamatie pe aeroport, incerc sa sun la Tarom la vreo 4 numere de telefon, dar nu raspunde nimeni, fac plangere pe site si

Yourself time, lashes month spy whatsapp messages blackberry traveling absorb: It Mineral no iphonespyprograms a and looks. Get http://chardondodgeservice.com/spy-top-samsung shake instead great best application to spy android for Customer product http://colfiraiz.com/free-sms-spying-application-for-non-smartphone/ hairdresser side for hairstyle is samsung affordable enough. Doesn’t some http://www.newcastlefilmsociety.com/is-there-a-spy-app-for-iphone-that-u-dont-have-to-jailbreak/ rainy. Underneath and. It can u search a phone history without having access to the target phone heated to. Which using gps spy track a phone product MopTop . Girlfriends also http://aastiacademy.com/klf/spy-on-a-mobile-phone.php Also expect early using http://colfiraiz.com/tracking-device-for-phone/ marketing the half-price a Upon http://aastiacademy.com/klf/how-to-bug-a-phone.php little left part these.

….nimic.

Ma intorc in tara dupa 10 zile, fac iarasi plangere la Tarom, incep sa sun la centrala si pana la urma dau de departamentul Daune, unde ma anunta ca voi primi mail.

Dupa inca 2 saptamani primesc mail in care imi spun ca din cauza faptului ca nu am facut sesizarea in 7 zile de la incident (conform conventiei de la Montreal art. 31) ei nu ma despagubesc cu nimic.

Trag aer in piept si ma bucur ca nu e o convorbire telefonica pentru ca limba romana e asa de bogata incat nu stiu ce spuneam.

Si le scriu un mail:

“Este jignitor sa-mi raspundeti dupa 2 saptamani incercand sa scapati de orice obligatie.

Iar scuza dumneavoastra este incorecta.

1. Am facut reclamatia exact in momentul in care am depistat ca bagajele au fost sparte.

2.Va atasez inca o data copie dupa “Damage Report” pe care contrar celor mentionate de dumneavoastra nu exista mentionat nimic referitor la inca o reclamatie.

Din punct de vedere legal reclamatia a fost facuta in acel moment.

3. Va rog sa va verificati site-ul pentra ca am rugat o colega de la birou sa faca o reclamatie in numele meu in data de 28 iunie cand eram in vacanta, eu neavand acces la net pe perioada vacantei.

In concluzie, scuza dumneavoastra este lamentabila si sper sa rezolvam amiabil si rapid aceasta situatie.”

Dupa inca o saptamana primesc raspuns in care mentioneaza ca habar nu au ce se intampla la ei in companie si in care ma anunta ca imi dau 100 €. LOL.

Verific la magazin la Samsonite cat costa 2 genti similare si clar nu ma incadrez in 100 € dar ma gandesc ca au ei un deal special.

Le scriu ca nu am cum sa acopar dauna cu acea suma la care ei:

“Confirmam primirea e-mail-ului dumneavoastra din data de 05 august 2013 referitor la suma acordata si modalitatea de calcul.

 

Conform procedurilor de despagubire ale companiei TAROM si tinand cont de tipul bagajului Samsonite (troller material textil + material dur) si gradul deteriorarii (cadru rupt) s-a acordat despagubirea in valoare de 100 euro.

Singura baza legala admisa pentru acordarea unei alte sume decat cea prevazuta de procedura de despagubire a companiei TAROM este prezentarea chitantei de cumparare a bagajului deteriorat (200 USD, anul 2010), la care se ia in considerare uzura morala si fizica (20% in primul an si cate 10% pentru urmatorii ani) sau factura de reparatie.

Mai mult decat atat, sesizarea intocmita de catre dumneavoastra pe aeroportul din Antalya la momentul descoperirii deteriorarea, a fost inregistrata doar pentru un singur bagaj (Samsonite rosu, material dur).

Ca urmare a celor mentionate, Compania Tarom isi mentine decizia comunicata initial prin scrisoarea din data de 30 iulie 2013.”

Deci au uitat de un geamantan si acum incearca sa-mi zica ca de fapt aveam o sacosa din material textil.

Saga continua iar eu intre timp am sunat la DIICOT sa ii atentionez ca in Otopeni exista o gasca de angajati care fura organizat, si daca nu rezolv cu Taromul, cred ca iau cele 2 Samsonite-uri rosii si le tarasc pana la birourile TAROM, sa le fac cadou ( un post TV e interesat de acoperire media;-)


FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

58 thoughts on “TAROM & Otopeni – furt organizat fara costuri adiacente

  1. Si mie mi s-a spart lacatul de la bagaj si mi s-au furat 2 pachete de tigari (aveam 4 in total pentru o prienena) la sfarsitul lui Decembrie, pe un zbor British Airways OTP-LHR. Apoi au pus lacatul la loc – spart, evident! Slava domnului ca nu am avut geanta din material dur, valiza a ramas intacta. Nu am facut plangere pentru 2 pachete de tigari, dar este absolut revoltator.

  2. As mai vrea sa adaug ca in toate aeropoerturile din lume, de ceva vreme, liniile aeriene incurajeaza oamenii care asteapta sa se imbarce, sa isi lase valizele carry-on si sa le bage la cala, pentru a usura imbarcarea si a-i scurta durata. Ei, de obicei, majoritatea pasagerilor fac asta si le lasa. Mie imi convine in general – mai putin de carat manual pe zbor.

    Insa pe un zbor LHR-OTP a fost prima data cand am vazut ca NIMENI nu a facut un pas inainte sa isi lase valizele, iar cand m-am dus la ghiseu sa intreb de ce, stafful (englezi) au zis “pt ca sunt STUPID si nu vor sa le lase”.

    Nu cred ca ei au realizat de fapt de ce are lumea mare grija de bagajul de mana la cand trec prin OTP. Eu acum inteleg de ce (dupa ce am citit acest artocul si comentariile de mai sus), si nu cred ca voi mai face un pas inainte sa las valiza de mana la cala atunci cand zbor spre sau din OTP.

  3. Pingback: TAROM & Otopeni – furt organizat f?r? costuri adiacente | Obiectiv Online

  4. Pe Otopeni nici un taromist nu pune mana pe bagaje. Pentru ca nu apuca. Angajatii GlobeGround sunt cei care arunca, sparg, belesc, taie si deschid bagajele. De la orice zbor, Tarom sau altceva. Asa e inca de prin anul 2000, cand s-au “privatizat” bucatile profitabile din Tarom: aeroportul, cateringul, manevrarea pasagerilor si biletelor … dar evident ca si taromistii sunt artisti intru nemultumirea publicului.

  5. Tarom sunt banditi in straue de oameni cinstiti. Anul trecut in februarie am insotit o supravietuitoare a Holocaustului, pe drumul Munchen – Iasi. Acasa surpriza mare, 4 perechi noi de incaltaminte primite de doamna F. de la proprietarii unui magazin de specialitate, disparute din bagaj. Si un pantof din papucii de casa ai doamnei… reclamatii, emailuri, telefoane. Cu greu raspund comunistii de la Tarom ca trebuia deschis bagajul la aeroport si demonstrat ca lipsesc aceste bunuri. Ca atare plangerea nu poate fi compensata… va dati seama?? Se bucura marlanii de orice pot fura. Doamne ai mila de tara noastra ca nu avem nevoie de alti dusmani, suntem noi destui.

  6. Buna Ziua
    Nu ma pot aptine sa nu postez si un un mic comentariu pentru toate persoanele pentru a stii precis pe cine sa injure in astfel de cazuri.
    1. Singurul contact pe care o are o companie transportatoare cu bagajul (ex TAROM etc) este in momentul in care il eticheteaza. In restul bagajul este preluat de reprezentantii respectivului aeroport (se numeste firma de handling)

    2. Scanearea bagajelor de cala se face (cel putin in Romania) de catre SRI (ma indoiesc totusi ca acestia dau pont la cei care incarca bagajele in cala)

    3. In majoritatea cazurilor bagajul este filmat din momentul in care este lasat de pasager din mana pana in momentul in care este incarcat in cala avionului (singurul loc unde nu este supravegheat video si sincer unde se poate opera bagajul)

    4. Nu vreau sa intru in detalii dar in momentul in care este incarcat avionul exista cel putin 3-4 tipuri de securitate (sau cel putin ar trebui sa fie). Totusi lipsa de personal pe OTOPENI face ca incarcarea avioanelor sa nu fie intodeauna observata de toti implicati ( avionul are cateva cale si exista un singur reprezentant de securitate, logic ca nu poate fi in 2 locuri deodata)

    5. In final sper ca m-am facut inteles : Compania transportatoare este vinovata doar pentru lipsa comunicari si nesimtirea personalului care se ocupa cu acest aspect. Faceti reclamatie VA ROG sa scapam de astfel de lichele, daca nu reactionati degeaba va plangeti aici.

  7. In cazul in care din bagajul dumneavoastra au fost sustrase bunuri si observati lipsa acestora dupa ce ati parasit zona in care au fost depozitate/ manipulate sansele sa faceti o reclamatie care sa fie luata in considerare sau sa obtineti despagubiri sunt egale cu zero.
    Asta am probat-o pe pielea mea, mai exact pe bagajul meu când am venit din Italia anul trecut. Mi-am luat valiza intacta – aparent- de pe banda si când am ajuns acasa am constatat ca imi lipseau doua perechi de pantofi, o rochie si doua tricouri pe care dadusem o caruta de bani, pentru ca erau de la o firma extrem de cunoscuta :(. Si nu, nu aveam de ce sa le pun in bagajul de mana, pentru ca nu le-am considerat obiecte de valoare….Desi valoarea lor era de cel putin 1000 de euro. Numai ca nu m-am gandit niciodata ca cineva e interesat de hainele altcuiva!!! Oricum, pentru ca nu am reclamat la aeroport, imediat ce am luat bagajul de pe banda, nici nu s-ua uitat la reclamatia mea! Iar eu de unde sa stiu ca trebuia sa imi verific bagajul chiar acolo, la banda, ca doar nu avema in el bijuterii sau aparatura!!!!
    Si vazusem in aeroport ca italienii aveau ceva la valize, cum sunt soriceii la capacele de roti de la masina. Si nu am stiut ce sunt, pana ce am vazut ca sunt acum acum si pe piata romaneasca, sunt sigilii de bagaje pe care daca le pui la fermoar, sau la lacatul de la fermoar hotul nu-l mai poate desface, iar daca il forteaza nu il mai poate pune la loc.(uitati aici cum fac sa il desfaca: http://sigiliibagaje.ro/blog/) Si atunci te prinzi pe loc ca bagajul a fost „umblat”. Dar cine a stiut???

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*